Zakres świadczonych usług:
- prowadzenie ksiąg handlowych
- prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
- karta podatkowa
- sporządzanie ewidencji rejestrów dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- na podstawie prowadzonych ksiąg i rejestrów wypełniamy niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze oraz dostarczamy je do właściwych urzędów
- rozliczenia roczne
- prowadzenie pełnego zakresu spraw kadrowo – płacowych
- sporządzanie list płac
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
- rozliczanie podatku dochodowego pracowników
- rozliczanie zwolnień lekarskich
- wyliczanie przysługujących urlopów i świadczeń
- kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji, przekaz elektroniczny
- kontaktujemy się z urzędami w imieniu Klientów
- przygotowywanie dokumentacji podatkowej i ZUS związanej z powstaniem i zarejestrowaniem nowej firmy